Ciao

Mi chiamo Gerry

Il mio obiettivo è quello di esaltare la bellezza, condividendo la mia visione e la mia passione per la fotografia. Quello che faccio è un mix di comunicazione innovativa e ispirazione, che spesso si trasforma in coinvolgente euforia!

Quante fotografie davvero memorabili vedi in un singolo giorno che davvero ti fanno osservare il mondo con occhi diversi?

Chi sono

Sono un fotografo di ritratto e moda, specializzato nel catturare la bellezza delle donne. Le mie immagini mettono in risalto i dettagli, nonché l’anima più intima di ogni persona.

Come suona una canzone della mia adolescenza:
“The golden chance for me,
My future looks so bright,
Now I think I’ve seen the light”

About me

I’m an italian freelance photographer based in Milan Italy. I like to pin down myself as a creative photographer because my photo creation always starts from strong communicative ideas for great results in terms of high advertising impact.

Colors, lights and shades in the eyes of my models in order to excite emotions in the audience. Research and development are fighting all the time inside of myself to guarantee the creation of the perfect photo that will always be the next one.

As the words of an old song from my youth say:
“The golden chance for me,
My future looks so bright,
Now I think I’ve seen the light”

Clienti